Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kintar | użytkownik

imię i nazwiskoKawecki Piotr adresTarnów zarejestrowany18.08.2004 @17:15:58 ostatnio na stronie24.02.2017 @09:33:36

Teraz ja nawinę o sobie
o tym co mnie do życia rusza
to gniew w sercu
i wkurwiona ciągle dusza
to życie w katuszach
każda porażka mnie do akcji rusza
jak liryka w tym tajmie
i muzyka w uszach
i muzyka w uszach
stoję na przeciwko
wokół wkurwione twarze
każda ma na swoim koncie
hipokryzje i zabijanie cudzych marzeń
patrz zawiść i chciwość
idą razem w parze
wkurwiam sie i zatrzymać sie nie chce
to pcha mnie do przodu, i wciąż biegnę i biegnę
z nadwerężonym duszy ścięgnem
patrze na ludzka naturę i żałosną biedę
moje wściekle rymy
jak lament ze zranionego serca
i przyjaciele fałszywi
warci tyle co ich oszczerstwa
ta prawda tez mnie boli
lecz o niej nawijam
są tacy co za bezcen są w stanie
sprzedać cala przyjaźń

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.pismaq.pl OnetSkypekintarzysko Gadu-Gadu9726062
digarty86 komentarze157 posty na forum12 newsy2

komputer / sprzęt
Tablecik XXL

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^Jalokim    16.03.2005 @12:17:29
Już się bałem zę na DA nie ma ludzi obiektywnych i każdy każdemu dupę liże i daje dobre oceny żeby pozytywnie nastawić właściciela ocenianej pracy do odwdzięczenia się tym samym. :/
Spoko kreślisz. Na pewno jeszcze tu zajrze

Mam tylko nadzieje że oceniłeś wszystkie 5 stron, które w zipie były do ściagnięcia, a nie samą miniaturkę... Bo niektórzy nie przeczytawszy opisu zabieraja się do oceniania.
ostatnio edytowane: 2005-03-16 12:48:55
_______
http://www.wykop.pl/link/1995516/smoczyslaw-rzezba-ze-stali/
^Rorkas    16.03.2005 @06:08:57
dzieks za ocenne
_______
a melting star run through my fingers
-Kenji    03.03.2005 @08:32:37
cześć kintaro - oczywiście że coś dostaniesz NAPEWNO chociaż wiesz ... nie odzywałeś sie na gg i pomyślałem sobie że już nie jesteś zainteresowany wspułpraca ... hehe
Pozdrawiam
~kintar    31.01.2005 @22:18:00
ano sprubuje sprubuje :d
~Pornol    31.01.2005 @22:16:30
świetnie sobie radzisz technicznie poprawnie az do bólu, i może to cie ogranicza własnie
spróbuj raz zaszalec totalna ekspresia i olewka kontóru, może wypali w twoim przypadku kto wie?
_______
jestem śmieszny czort wiec śmieje sie
~cris    25.01.2005 @18:32:21
raczej nie ale dzieki :D
-ion    12.01.2005 @03:32:03
pofrunęło
-ion    12.01.2005 @02:36:48
zdonże już kończe projekt robić, odezwij sie jak bende w pracy, dzisiaj jestem tam na rayt :p, bo teoretycznie nie pracuje w srody. albo poprostu wyslij mail, pozdrawiam
~kintar    06.01.2005 @11:02:36
dzieki wielkie. naprawde
~cris    06.01.2005 @10:47:02
znasz ty sie na rzeczy - bede cie obserwował:D
~kintar    17.11.2004 @19:24:22
zapraszam na agresora :D
~Jaszcz11    04.11.2004 @18:17:07
Witaj Kintar. Dorzucaj, dorzucaj. Strona mutującej powinna niedługo ruszyć. Tam też w galerii Twój folder.
_______
http://strip-tiz.blogspot.com/ - moje paski komiksowe
~kintar    03.11.2004 @13:26:20
no wlasnie jakas dupa
~prq    02.11.2004 @22:09:51
eh, lipton, rilmany nie działają ;/
pzdr
_______
mroczny coś ten dzigart
~prq    04.09.2004 @00:13:36
czołgiem. wrzucaj cosik czemprędzey.
pzdr :D
_______
mroczny coś ten dzigart
Poprzednia strona 1 2 3
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt